מקור מתוך הכתבה שנכתבה ע"י ניצן באתר www.3dv.co.il


ביום שישי התאספו כ500 שחקני סי.אס וכ25 שחקנים WC3 לאירוע הגיימינג המקצועי שהתקיים בקיבוץ העוגן. במסיבה התקיימו הטורנירים במותחים ביותר שהתקיימו בישראל, בהשתתפות הקבוצות המקצועיות הישראליות הראשונות.

יום שישי ה10 לדצמבר, חנוכה. מסיבת הרשת של 3Dv התחילה בשעה 5:00, ומאות שחקני סי.אס החלו להגיע נושאים את מחשביהם האישיים על ידיהם. שערי העוגן נפתחו בדיוק בשעה 5:00, ובשעה 20:00 המתינו 500 שחקני ליריית הפתיחה אשר תבשר על תחילת הטורנירים המקצועיים והמתקדמים.

בטורניר המקצועי השתתפו 16 קבוצות, מתוכן 7 קבוצות אשר נחשבות לטופ הישראלי, הקבוצות המקצועיות מהליגה המקצועית. הקבוצות הטובות ביותר בארץ הגיעו על מנת להראות מי הטובה ביותר, ומי הולכת להיות הפייבוריטית לליגה שתתחיל בינואר, ומי בעצם תהיה הקבוצה הישראלית אשר תעשה היסטוריה, ותזכה לייצג את הקהילה הישראלית באירוע העולמי ESWC. בטורניר המתקדם השתתפו כ24 קבוצות ביניהן מספר קבוצות מהליגה המתקדמת.

המסיבה סבלה מנפילת חשמל אחת, שנגרמה כתוצאה מחבלה של שחקן אשר ניגד לארון הראשי וניתק את החשמל. הנפילה גרמה להפסקת הטורניר המתקדם, בעוד הטורניר המקצועי המשיך היות והחשמל שלו - כיאה לטורניר מקצועי, היה נפרד. לאחר כ40 דקות הוחזר החשמל, ומאבטחים הוצבו ליד ארון החשמל ומנעו התקרבות של חבלנים לאיזור. החשמל חזר, הטורנירים המשיכו, והחגיגה נמשכה.

עוד לפני שאכתוב את שמן של הקבוצות המנצחות, ברצוני להתייחס ל2 מקרים אשר בלטו במסיבת הרשת הנוכחית. המקרה הראשון נוגע לשחקן המקצועי ישי (Fnat1c) שילה. כידוע, השחקן נחשד בשימוש בצ'יטים מזה זמן רב. נעשו עליו סרטים עלובים, עשרות שחקנים וחברות טענו שהם "תפסו" אותו משתמש בצ'יטים מבלי לספק אילו שהן הוכחות אשר יכולות לגרום לאלו שמחשיבים עצמם כבעלי אינטלגנציה של זבוב להאמין כי נכון הדבר.

מהיום הראשון שהגעתי לקהילה הישראלית מלפני כחמש פלוס שנים, ועד היום, תמיד הייתי גאה בקהילה הישראלית, בשחקנים המצויינים אשר שיחקו בצורה מקצועית, ובשחקנים אשר נמצאים בקהילה בשביל הכיף שבמשחק. ביום שישי האחרון הרגשתי בושה. עצוב לי לומר את המילים הללו, אבל ביום שישי התביישתי בקהילה הישראלית. שנתיים אנחנו עובדים בצורה אינטנסיבית עם הקהילה, הקבוצות והשחקנים, ומעולם לא הרגשתי כמו שהרגשתי ביום שישי, כאשר נעשה עליהום על השחקן ישי.

קבוצת ED המקצועית, הגיע על מנת להתחרות ולזכות במקום נכבד בטורניר. בניגוד לכל הפעמים שהשחקנים של הקבוצה, בין אם בנפרד, ובין אם כקבוצה, הגיעו לאירוע, הפעם היה משהו שונה. הגיע עימם השחקן שילה ישי, במטרה אחת: להראות לכולם שהוא לא משתמש בצ'יטים. השחקן וקבוצתו, ואפילו אני, בהסמכה של שתיקה, ידענו מראש כי עשרות שחקנים יתאספו מאחורי השחקן שאחוזי הפגיעה שלו במשחקים רישמיים הם כ93% פגיעה, ונכון כך היה הדבר.

השחקן הראה יכולות מדהימות בטורנירים, וזכה לתשואות רמות מקהל השחקנים שנעמד מאחוריו בכדי לצפות בו. בשלב מסויים הגיע הרגע בו אחד מבכירי הקהילה שלנו, סטס fet0r הגיע לבדוק לו את המחשב. מצד אחד ניתן לומר כי בדיקה זו היא מן חדירה לפרטיות, אך כאשר מסתכלים על התמונה המלאה, מבינים את המשמעות: אחד מהשחקנים הכי מוערכים בקהילה ניגש בכבודו ובעצמו לבדוק את המחשב, על מנת לתת אישור כי הכל תקין, ואקט זה בעצם היה סותם גולל על הסיפור.

הבדיקה ערכה מספר דקות, בהן נמצא קובץ אחד בתצורת ZiP משנת 2002 (לא נגעו בו משנת 2002) אשר כלל איזשהו סוג של צ'יט. לאחר בדיקה נוספת, לא נמצא שום סקריפט או דבר אשר יכול להיחשב כצ'יט על מחשבו על השחקן, דבר אשר אומר בצורה חד משמעית - השחקן לא השתמש עם צ'יטים. השחקן הגיע לאירוע, עם כל ההשלכות, כאשר היה צפוי מראש שמאות אנשים יתקהלו סביבו, ועדיין הראה יכולות מדהימות אשר לא נראו בארץ מזה שנים אם לא מעולם.

הדבר לא עזר בכלום כאשר חבורה של שחקנים, שאני מתבייש שהם חלק מהקהילה הישראלית, החלו לצעוק שהוא משתמש בצ'יטים ו"נתפס עם צ'יטים באירוע". מאות שחקנים התאספו סביבו, ולרגע עלו לנגד עייני תמונות הלינ'ץ שעשו הפלשתינאים בחיילים בישראלים. אתם יודעים מה? אני מתבייש שאני אומר את זה ואם יש מישהו מקהילה הישראלית שיש לו נגיעה לאותו לינ'ץ מזויע אני מצטער בפניו, אבל אותם אנשים אשר צעקו שהוא משתמש בצ'יטים, אותם אנשים שהתאספו סביב השחקן וגרמו לו להגיע עד לכדי בכי - אתם יותר גרועים מאותם פלשתינאים. אני חושב שאתם הדבר הכי מחליא שקיים בקהילה הישראלית, ואני מתבייש שהדבר שאנחנו מקימים בישראל, יש לכם נגיעה אליו. אני אישית מעדיף שתישארו בבתים שלכם, ולא תבואו למסיבת הרשת. אנחנו לא צריכים את הכסף שלכם, לא רוצים לראות את הפנים שלכם, ובטח שבטח לא רוצים שתהיו חלק מדבר כה נפלא שקרוי הקהילה הישראלית. העליהום שנעשה על ישי היה יותר גרוע מהלינ'ץ.

פשוט ביזיון. השחקן התגלה כשחקן נפלא, אשר לו הוא היה בחו"ל, הוא כבר ממזמן היה מוצא את מקומות בקבוצות הטובות ביותר בעולם. אני יודע שאני לא יכול לעשות כן, אבל אני רוצה להתנצל בשם הקהילה הישראלית בפני ישי על העוול שנעשה במסיבת הרשת. ישי, הסיבה היחידה שעשו מה שעשו היא צרות עין. שחקנים שבחיים שלהם לא יגיעו לחצי מהיכולות שלך, סליחה, למיאית מהיכולות שלך, פשוט קינאו, וזו הסיבה שהם עשו את זה. מסיבה הבאה יתייצב שומר של האירוע מאחורי ישי, וימנע מקהל לצפות בו, או לגעת במחשב האישי שלו. בשביל בדיקות יש אנשים מקצועיים כגון אביעד, סטס, דן, ולא שחקנים אשר לא פעילים בכלל בקהילה הישראלית, לא מעורבים בסצינה, אבל חושבים שהם יודעים משהו על פרו גיימינג בעוד הם לא יודעים כלום. ישי הוא שחקן מקצועי, המשחק בליגה מקצועית הישראלית, והולך להיות בעל הזדמנות לייצג את ישראל בפעם הראשונה בחו"ל, מה שאתם - לא עושים עכשיו, לא עשיתם מעולם, ולא תעשו לעולם. לא בגלל שאתם לא יכולים מבחינה כספית לשלם את ה50 שקלים השתתפות בליגה, אלא בגלל שאתם פשוט אפסים.

Fanat1c לא צ'יטר.

התופעה השנייה היא הגנבות. שחקנים חושבים שאם הם הולכים מהמחשב שלהם, אז כל בחורי הישיבה שנמצאים במקום ישמרו על המחשבים שלהם. תתעוררו! אנחנו נמצאים בישראל! נכון, 99 אחוז מהבאים למסיבת הרשת הם בני אדם, אבל תמיד יש אחוז אחד בודד שבא מרקע בעייתי, כנראה בעיות במשפחה, התעללות של ההורים, קשיים כלכליים וכ'ולי, יכול להיות גם התעללות מינית מצד ההורים וכיוצ"ב, שבגלל כל הרקע הזה, הם צריכים לגנוב. תפסיקו לסמוך על אחרים, ותסמכו על עצמכם. תמיד יש גנבים, השאלה היא האם יש אנשים לא אחראים. 99 אחוז מהבאים למסיבות הרשת כבר הבינו שאם אין אני לי, מי לי, והם שומרים על הציוד שלהם. אבל פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים, ותמיד יש שחקנים חדשים שחושבים ש"לי זה לא יקרה", הם משאירים את הציוד שלהם ללא השגחה, ולאחר שנגנב להם הציוד הם מתחילים להתעצבן. על מי אתם כועסים? תכעסו רק על עצמכם, על זה שאתם השארתם את הציוד לבד. כפי שאמרתי, גנבים תמיד יש, זה תלוי רק בכם.

כעת, לאחר שהמטען הריגשי נפרק, להלן הזוכים במסיבת הרשת:

טורניר מקצועי



Powered by PHP-Nuke Israel




במקום הראשון, בפרס של 1500 שקלים במזומן, זכתה קבוצת NET בבעלות מר שוורץ אלכס. להלן רשימת השחקנים:

- גולדשמידט (Dantz) דן
- נדב (Pred) איתי
- דובר (Etern1ty) רם
- גיבעון (skylancer) בן
- נוה (Xtazi) אוהד
- מרמרלי (Gooli) תום




Powered by PHP-Nuke Israel





במקום השני, בפרס של 1000 שקלים במזומן, זכתה קבוצת Fatality בבעלות מר גילגון (Omega) אורי. להלן רשימת השחקנים:
- אבן-חיים (Seph) יאיר
- קנדל (Xecutor) עמרי
- שיבא (toaster) אבישי
- אדלרסברג (Violet) עודד
- לביא (Cowpox) עמרי




Powered by PHP-Nuke Israel





במקום השלישי, בפרס של 500 שקלים במזומן, זכתתה קבוצת EnD בבעלות מר פיירוס (fet0r) סטס. להלן רשימת השחקנים:

- פיירוס (fet0r) סטס
- פיירוס (Pavel) פבל
- לימבירצקי (RadeoN) רדיון
- פרחי (Diablero) דולב
- חירסונסקי (NitrogeN) עדי




טורניר מתקדם



במקום הראשון, בפרס של 750 שקלים במזומן, זכתה קבוצת Venquish.
במקום השני, בפרס של 500 שקלים, זכתה קבוצת KyR.
במקום השלישי, בפרס של 250 שקלים, זכתה קבוצת DNA בבעלות שמש (Fenix) קורן.
להלן רשימת השחקנים: - פרידמן (deviance) הדר
- ניסים (smash) עמרי
- ויסמן (menos) גל
- זיינדנברג (solidproof) חן
- שמש (Fenix) קורן

תגובות  

#1 Ender 2004-12-12 13:30
דעה אישית:



לא משנה כרגע עם פנטיק צ'יטר אבל מה שקרה במסיבה היה גועל נפש.

מקצועני או לא מקצועני, בשורה התחתונה מדובר במשחק ובכיף.

ואם באמת הוא היה עם צ'יטים אז מה? היו "דופקים" לו מכות????

ומה זה לכבות את החשמל באמצע טורניר?

מישהו התעצבן והחליט "לקחת את הכדור ואין משחק?"



בקיצור, באמת בושה לקהילה!!!
#2 darkane 2006-10-01 22:33
:o

באמת מגעיל מה שעשיתם פה =/



למרות שבזמן הזה אפילו לא ידעתי מה זה CS אני קורא את זה ומזדעזע :o

על מנת להגיב עליך להיות רשום באתר.